čtvrtek 15. listopadu 2007

dneska

Ráno jsem vstal brzo měl dobrou náladu. "Celosvětově má lidská populace větší pravé chodidlo než levé." Napsal sem si hned i sms. Byla zima sněhová vločka mi dolítla na brýle a rozpustila se. "You totally disagree with him." Autobus ani neměl zpoždění. Práci, kterou sem odhadoval na dva dny nemusim dělat, protože je hotová. " Já patřim spíš k pravicovýmu křídlu čssd." Odpoledne sem test nepsal. Měl sem prima den. Večer kouknul na Sicko od Moora. "Akorat stojim na zastavce a potrebuju curat:-)" Zase největší výsměch. A to všechno kvůli snu, který se mi zdál a byl neskutečně fajn. Bohužel si nepamatuju o čem byl. Vím jen, kdo tam byl a i to mi stačilo abych po zbytku dne trpěl euforií. Možná, že takhle funguje člověk normálně. Prostě nemáme pocity máme jen nějaké iluze o nich a tyto iluze nás tvoří.

Žádné komentáře:

Kolik je 8 bez 8?