sobota 6. října 2007
tak trochu jinak
Škodí člověku změna nebo mu škodí narušení zažitých stereotypů, kterýni je obklopován a pohlcen. Vezměte si například reklamu prádlo na prášek. Jak moc by Vás šokovalo kdyby prádlo nebylo tak bílé či černé? Vytvořit nějakou šokující reakci dnes není žádný problém... Stačí vyjít do ulic bez oblečení a hned tu máme senzaci. Problémem však je, že tato senzace zmizí, během pár vteřin se rozpouští. Může za to pravděpodobně dnešní senzacemi ukájející se doba, kdy nejde o důsledné porozumění obsahu, ale o formu. Kupříkladu skutečnost, že prezident Václav Havel dělal jeden den šéfredaktora Hospodářských novin, přinesla pouhou reklamu, než zamyšlení většiny čtenářů. Prostě se z toho stala taková malá rozpuštěná senzace.
Přihlásit se k odběru:
Komentáře k příspěvku (Atom)
Žádné komentáře:
Okomentovat